Post by merhebitiho on Feb 15, 2022 15:36:30 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pokémon UNITE ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pokémon UNITE IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk oändliga ädelstenar ▞▞▞
▞▞▞ Pokémon UNITE 2022 version ▞▞▞
Lägg till ytterligare straff för överträdande spelare. Många av mina matcher är ihopkopplade med åtminstone en AFK eller avsiktliga spelkastare. Detta inkluderar även mina andra vänner som stöter på liknande problem. Observera att detta är i högre rang, Ultra och Master. Detta kostade fler vinster för att klättra i rankningen, vilket så småningom blir en upprörande process. Även standard- eller snabbmatchningar är oundvikliga.
För mig är det väldigt roligt att spela. Inte särskilt svårt att lära sig spelet. Men rangmatchningssystemet är väldigt hemskt. Vanligtvis får jag en lagkamrat som kastar spelet och tappar min elo. Och även rangbelöningen är dålig. Få tusenlappar för vad? Sätt även myntet i rangbelöningen. Det kan vara målet för spelaren att sänka rangen. Så efter säsongens slut kan vi få nya pokemon. Eftersom myntet är väldigt svårt att få. Du måste lägga tid på det här spelet för att få nya pokemon.
Det är så bra
Jag vet inte vad som händer men efter lite "hög" ranking fick jag hela tiden bots i mitt lag (det eller spelare som trollar, de stannade antingen i AFK eller gav poäng till fiendens lag), jag är inte säker på om utvecklarna gör detta med avsikt men det får mig bara att vilja avinstallera spelet. Och jag vill inte bli buren, har aldrig gjort det, jag är 98 % MVP varje gång nästan varje match.
Det är ett riktigt bra spel men stridsvagnar/försvarare behöver deras skadenerf eftersom de kanske inte har samma dps som angripare men det är fortfarande tillräckligt högt för att döda squishy pokemons ganska enkelt. De borde inte kunna göra det om de inte är en hybrid (fixa dina karaktärer som jisses det är så irriterande. Även detta förtjänar ett betyg på 2,1 på grund av hur skräp det är)
The Pokémon Company ... ン ド · ザ · ワ ー ル ド( Poke Park 2: BW - Beyond the World ) I Japan är ett videospel med action- äventyr serien Pokémon på Wii .
För uppdateringen 1/20/22 står det uppdatering men när det leder mig till Google play har den bara Avinstallera eller spelalternativ. När jag trycker på play går den tillbaka för att uppdatera eller stänga. Kort sagt, jag kan inte uppdatera. Jag har redan försökt avinstallera
SUPER KUL SPEL NI MÅSTE SPELA SPELET
Ge bättre straff för afk-spelare. De förstör spelet. Även för avhoppare. Jag hoppas också att du kan lägga till ett alternativ där vi kan ge någon ett slagpass eller en holowear.
Pokemon Unite lanseras på mobilen idag, men du kan ...
Jag gillar verkligen ditt spel till en början jag är så nöjd men jag är så irriterad i rg idk om det bara är jag eller alla mina lagkamrater är som nybörjare och vår fiende är så stark har ett högt objekt, det finns ingen chans att vinna om den andra sidan av vägen har gått sönder eftersom det gör fienden starkare det finns inte längre tid att lv upp också eftersom de alla lv upp.. Snälla fixa matchmaking det här spelet är ungefär tidigt om någon är högre lv än du det är tecknet på att du förlorade, plss fixa matchmaking jag gillar verkligen det här spelet :<
Hackad Pokemon UNITE för Android | Fusk och koder
Mycket bra spel och jag gillade det verkligen.Det bästa med det här spelet är att det är enkelt, lätt att spela och väldigt beroendeframkallande.
Pokemon Unite MOD APK [0.3.0] Inga annonser för Android
Nej, alla säger att matchmakingen går långsamt det går långsamt eftersom det är så många av dem som nådde master class Jag är en av dem det var långsam i matchmaking men om du når master class så fort ok så försök och få i mästarklass tack 🙏
Pokemon Unite, det första strategiska lagstridsspelet från franchisen, kommer på Nintendo Switch och mobila smartphones. Spelet är utvecklat under ett
Detta är det bästa Pokemon-spelet någonsin men problemet är att vi inte kan slåss med vänner med 1-1, 2-2, 3-3, 4-4 och 5-5. Och ett annat problem är att det finns väldigt få Pokemons, kläder, etc. Det borde finnas variation, det finns mer än 800 pokemons och i detta finns det knappt 25 Pokemons. Det är väldigt bra att om någon är offline så spelar en bot automatiskt.Men jag kommer att betygsätta 3 stjärnor på grund av detta.
Kul idé. Men saknar djup.
Modern Warplanes: PvP Warfare Akcija wcat
Pokemon Unite Beta Apk - APKShelf
Det är ett av de bästa spelen som finns för pokemon! Dess i grunden liga av legender blandat med pokemon-evolutioner och attacker, även om de ibland inte har samma funktioner. En sak jag kommer att gilla är dock mer pokemon
I full stängd beta kommer det första Pokémon Unite-spelet fram, med några första bilder på vad som väntar oss i denna MOBA för Android.
Spelet är bra men det är mycket bättre om du lägger till en chatbox för att vi ska kunna prata med de andra spelarna även utan mikrofon. Du måste också lägga till några funktioner i rankat läge som förbjud pokemon. Tack
Först gav jag det här spelet 5 stjärnor men idag spelade jag 7 matcher och förlorade varenda en av dem. Sämsta matchmaking-spel som någonsin upplevts. Jag vet att alla spelare inte är bra, men matchningen kan fortsätta på ett sådant sätt att spelare med liknande betyg kan spela tillsammans. Utöver detta fungerar vissa hållna föremål såsom poängsköld inte korrekt. Vänligen åtgärda det här problemet.
Det här spelet ser ut som mobillegender och legendariska ligan, jag förstår inte varför folk inte gillar det här spelet, det är lätt att spela, matchmaking är trevligt, (du behöver bara ett stabilt nätverk) kontrollerna är lätta (du kan ändra kontrolltyp i inställningarna) den har allt, för att alla ska vara bekväma med att spela eller kanske ni är dåliga på att kontrollera, bara träna brorsan, och när du tappar poäng VARFÖR?!?! orsaka ur afk ur deltar inte i spelet precis som i mobillegender och league of legends "afk är dåligt"
Pokémon Unite är nu tillgänglig för nedladdning och är redo att spela på Android och iOS. Det är samma gratis-att-starta MOBA med samma
För det första finns det många bots. Jag har blivit matchad med bots många gånger som lag eller motståndare. De gör att du inte kan chatta i spelet för att dölja denna sanning. För det andra är utvecklaren girighet. De ökade delen för att uppgradera föremål från 2 till 10. Sedan tar de bort en del av pokemonskin från holowear-butiken där du kan få dem utan att betala riktiga pengar. Långsamt kan du se deras sanna färg och vart spelet är på väg. Jag avinstallerar nu hejdå.
Spelet i sig är riktigt bra, men problemet är spelarens, bokstavliga skräplagkamrater, jag pratar inte om noob-killarna och nybörjarna. De skräpspelare som avsiktligt lämnar spelet, rör sig inte, trollar, stjäl din xp. De förstör spelet, jag önskar verkligen att jag kunde ge dem den fysiska stryk de förtjänar
Älskar spelet så mycket och än så länge gillar jag konceptet och jag tror att så många saker kan läggas i det här spelet som ni fortfarande kan arbeta med, som att lägga till spelbara legendariska Pokemon och ha fler föremål och spellägen. Jag gillar det faktum att du kan spela utan internet lägger du verkligen ett fantastiskt arbete på detta Pokémon Company kan inte vänta på framtida uppdateringar som nya pokemons och gratis slipbara belöningar
Jag ger dig 3 stjärnor bara för att du släpper nya kostymer för pokemons men bara för P2W-spelare. Varför? Den andra anledningen till att jag fick sämsta spelare i matchmaking, fixa det här. Då kommer jag att ge bättre recensioner. Det här spelet är också roligt att spela men därför släpper du skinn för de som kan betala för det. Varför inte för de som inte kan betala. Snälla svara.
Pokémon Unite [Switch/Mobil]-and-androidTencent-developed strategic team battle game Pokemon
Sedan senaste uppdateringen är det något fel med ljudet. Även om alla ljudinställningar är inställda på "Av" gör det fortfarande ljud
Pokemon Unite vinner årets spel i Google Play - Click This Blog
Ett mycket unikt, kreativt och barnvänligt spel. Det har ett mycket väldesignat användargränssnitt, och det ger en ny smak och strategi till spelgenren "MOBA". Det blandar kärnelementen i "Zepeto" och "Mobile Legends", och har potential att bli ett semi-openworld-spel på grund av den helt anpassningsbara avatardesignen. Vissa säger att det lönar sig att vinna, men kompetens och bra lagkoordination fungerar fortfarande och gör skillnaden. Och det är det första Moba-spelet som jag har provat som har offlinespel... 5⭐!
Hittills har jag varit tvungen att avinstallera och installera om det här spelet med varje uppdatering för att kunna spela. De här killarna har ingen aning om vad de gör från den här sidan av bordet. Inget sätt att lämna anpassade matchningar om du av misstag laddar in i en. Matchmaking är super trasigt. Balansfläckar är vaga. Inga dödsspårare. 10 min matcher för "special snowflake"-medaljen. 90 % av spelarbasen har ingen aning och kan inte läsa kartan. Jag skulle fortsätta men teckenbegränsning.
Jag spelade det här först innan uppdateringen i december och det var ett bra spel, unikt spel, matchmakingen var också bra, ibland blir man parad med bra spelare och ibland dåliga men det var fortfarande rättvist. Efter decemberuppdateringen var det krångligt att logga in eftersom laddningen gick flera gånger, jag vet inte vad som hände men det fanns också fler afk-spelare och konsekvenserna var inte ens så allvarliga. Men jag älskar de nya kartorna, hoppas de skulle göra fler, speciellt för de snabba matcherna.
Spela bara med en avståndsrad eller trasig karaktär och du vinner, eller så förlorade du när någon slutar. De lämnar banan med dig helt själv, Förvänta dig inte lagarbete, Var beredd på att bli fördärvad i Oblivion. Jag gillar bara inte att en bana kan ha 5 pokémon som rusar på dig och att du inte får hjälp eller ingen hjälp i tid. Det är bara en annan Moba. Mycket lön för att vinna
Jag undrade varför Pokémon inte hade skapat ett mobilt kampspel och sedan dök det här spelet upp.☺ det är mer än jag förväntat mig, det är så roligt. Jag kan säga att det har lagts ner mycket arbete på det här spelet, det är fantastiskt tack för allt ditt hårda arbete. Det är definitivt ett högkvalitativt mobilspel och det är riktigt coolt att du kan spela med andra människor från hela världen och du kan träna med pokémon innan du köper dem.
Den enda anledningen till att jag ger detta till att jag ger detta 3 stjärnor är för att det inte syns i matchresultattavlan. Jag förstår att de inte vill att folk ska ge upp men på grund av detta vill folk ge upp och gå avk även om laget vinner bara för att de blir utslagna några gånger. Resultattavlan måste finnas i spelet för att de konkurrenskraftiga spelarna ska göra det mer intensivt under en match och det skulle också vara mer stream värdigt
Kan du snälla förnya några av dina nya pokemons? Det är alltid utvalt och de dominerar alltid banor och på grund av den dumma matchningen av ditt spel har det varit svårt att vinna, till och med spelets prestanda är väldigt låg, som i lobbyn står det att min anslutning är mycket bra men när jag kommer in en match hoppar anslutningen bara upp och ner vid den punkten. Eller så kanske det finns fuskare som du inte ens försökte förbjuda. Även rapporter spelar ingen roll.
Pokémon Unite ute nu till mobila enheter
Spelet är fantastiskt och allt utom att återansluta till servern tar minst 5 minuter, vilket är hälften av den totala tiden. Det finns ingen global chattfunktion för att bjuda in andra spelare, och jag önskar att spelarna i rangspelen bara kan slåss mot andra spelare på samma rang. Edit: Snälla FIXA DEN JÄVLA BUGGEN, "vårt lag hade högsta poäng men förlorar fortfarande" även i standardlägen eller andra lägen. Jag försökte allt, rensa cache, ta bort installationsdata och avinstallera, installera ingenting, det är irriterande 😠😠😠😠
Det här spelet är ganska bra. Jag föreslår att du lägger till fler pokémoner eftersom jag tycker att det borde finnas ett bra utbud av pokemons att välja mellan. Som att jag börjar bli uttråkad av att möta samma pokemons om och om igen. Och eftersom jag är en ny spelare har jag inte mycket mynt för att köpa nya Pokémon. Så om du lägger till fler Pokémon så kanske du kan lägga till fler Pokemon på poängbelöningsvägen eller vad du nu kallar det, vilket skulle få spelet att se mer intressant ut. Som att du ger alla drycker på tidiga nivåer.